سردبیرآزاداندیش

اینستاگرام مارادنبال کنید

https://www.instagram.com/ravabetomomiseytareh

نظرات  (۳)

 ای دبیر ستاد تنظیم بازار از همه جا بی خبر! آخر شما را چه کسی مسئول گذاشته که از بازار خبری نداری و می گویی خرید روغن با کارت ملی شیطنت است؟ من خودم از افق کوروش با کارت ملی روغن گرفتم. به خدا دروغ بس است.

 حقوق من بازنشسته تامین اجتماعی به حساب قرض الحسنه بانک رفاه کارگران! بدون حتی یک ریال سود در گردش ماهانه واریز می شود اما وقتی بحث درخواست خدمات یا کارت هدیه می کنیم از حسابمان کارمزد برداشت می کنند و می گویند شورای عالی بانک ها یا بانک مرکزی دستور داده است. این انصاف است؟

 آقای ستاد تنظیم بازار! من 5 اسفند رفتم فروشگاه اتکا یک شیشه روغن مایع برداشتم، کارت ملی خواستند! گفتم حکمت کارت دارم و نظامی هستم. گفت کارت ملی بدهید. چرا همه چیز را تکذیب می کنید و به مردم دروغ می گویید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی